Etykiety:)

wtorek, 30 sierpnia 2011

Współpraca:>

 Heey:) Chciaałaam się dzisiaj Wam pochwalić tym że Pewna firma jaako pierwsza Podjęła dziś ze mną współpracę:)) Jestem z tego powoduu baardzo ale to baardzo szczęśliwa<3 Sama firma jest jedną z niewielu Firm która ma "Szlachetne Kosmetyki".
A firmą tą jest  http://synesis.pl/ 
    A teraz kilka słów od Pani Anny Garbczewskiej którą serdeczniee pozdrawaim<3:

Naukowcy, z którymi rozpoczęłam współpracę, byli szczęśliwi, że nie muszą kolejny raz używać najtańszych składników, jak w przypadku innych firm. Mimo bardzo drogich receptur obiecałam moim Klientkom, że ceny finalnego produktu będą osiągalne dla każdej pracującej Polki.

Co kilka tygodni na rynku pojawia się nowy, synezyjny produkt lub innowacyjne kompozycje zapachowe z jednego z najbardziej renomowanych źródeł na świecie. Dla Państwa kupuję dobroczynne nowości surowcowe, takie jak chociażby oleosomy szafranowe. Wszystkie moje produkty są testowane, badane i rejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą kosmetyczną.

Od samego początku osobiście próbuję i testuję jako pierwsza wszystkie moje produkty. I gwarantuje, że tak już zostanie. W grudniu 2006 roku otworzyłam swój pierwszy synezyjny butik na warszawskim Mokotowie. Klientki i Klienci wracają do niego. Doceniają prawdziwy współczesny luksus. Preparaty Synesis No1 są naprawdę szlachetne i rzeczywiście działają.

Serdecznie zapraszam do sklepu z kosmetykami

    A więc zaapraszam do Kupowania Szlachetnych kosmetyków Bo naprawdę są tego Warte ;)

1 komentarz:

Yuka (◕.◕ ) pisze...

Fajnie, gratuluję
Obserwuję i zapraszam do siebie :)
kingdzillaa.blogspot.com