Etykiety:)

piątek, 26 sierpnia 2011

Pazurki:) "Recenzja lakieru Safari"

Witaam Was<3
Chciałabym Dzisiaj przedstawić Wam mój nowy Lakier z serii Safari.
 (Baardzo przepraszam za słabą jakość zdjęcia. Rozładował mi się Aparat, więc zdj. musiałam zrobić tele)
Opakowanie: Jest małej wielkości w sam raz na wypróbowanie:) Motyw zebry na zakrętce jest bardzo fajny ;) 5/5 
Konsystencja: Lakier ten bardzo fajnie się rozprowadza. Nie rozpryskuje się. ;) 5/5 


Działanie:  Bardzo ładnie wygląda na paznokciach. (Jak widać na zdj powyżej). Nie ździera się i bardzo długo się trzyma:) 5/5

Cena: Ja osobiście zapłaciłam za niego 2zł 50 gr ;) Na stronie http://quiz.pl Można kupić taki sam odcień tylko że w większej Buteleczce czyli 12ml za Około 4 zł. 5/5

Ocena Ogólna: Serdeecznie polecam ten lakier. Ja z pewnością jeszcze nie raz skusze się na Lakiery z firmy Safari. 5/5 :)

Brak komentarzy: